Veelgestelde vragen

Is het mogelijk om een product te laten maken die niet in de webshop staat?

Ja dat is zeker mogelijk, heeft u een meubel in uw hoofd en kunt u het nergens op internet vinden of alleen voor goud prijzen? Wij ontvangen graag per mail een schets met afmetingen erbij dan kunnen wij het in orde maken. Bellen mag ook altijd!

Wordt mijn bestelling ook gemonteerd bij bezorging?

Jazeker! Uw meubel wordt op gewenste locatie in elkaar gezet en wij berekenen daar geen extra kosten voor. Alle meubels worden op de gewenste plek neergezet.

Kan ik mijn artikel ook retourneren?

Wij doen niet aan retourneren, maar mochten er problemen opduiken met uw meubel binnen 7 dagen dan komen wij het meubel kosteloos omruilen. Wij nemen maatwerk niet retour tenzij wij een fout hebben gemaakt, dan kijken wij voor een passende oplossing. Wij kunnen bijvoorbeeld alsnog op locatie komen om het probleem op te lossen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd is 7 tot 10 weken, wilt u eerder een levering ontvangen kunt u contact op nemen en kijken we naar de mogelijkheden. Wij nemen bij een bestelling altijd contact met u op om samen een geschikte bezorgdatum af te spreken.

Kan ik ook specifieke maten doorgeven voor een product?

Ja, als u een meubel ziet in de webshop maar deze heeft niet uw gewenste maat, dan kunt u uw vraag naar ons mailen. Vermeld dan wel even het artikel nummer en de gewenste maten dan kunnen wij voor u het meubel naar wens maken.

Wat is greywash, whitewash en old brown wash?
  1. White wash 2. Antraciet wash 3. Grey wash 4. Uit productie 5. Old Brown wash 6. Cement wash